Wizyty grupowe – to warto wiedzieć.

Zapraszamy wycieczki do planowania wizyt w sezonie 2023

 

Ostatnia szansa na zaplanowanie wycieczki w tym roku szkolnym.

Bilety są jeszcze dostępne w systemie internetowej rezerwacji biletów.  W maju pozostało kilka wolnych godzin na które zmieszczą się duże grupy szkolne.

Poniżej przedstawiamy poradnik w postaci listy najczęściej zadawanych pytań. Wierzymy, że pomoże Wam planować odwiedziny u nas. Szczególnie polecamy go nauczycielom i nauczycielkom oraz biurom turystycznym organizującym grupowe wycieczki do Domu Legend.

 

Najczęściej zadawane pytania – wizyty grupowe

 

OGÓLNE

 

1. Gdzie sprawdzę czy interesujący mnie termin wizyty na pokazie jest wolny?

W systemie rezerwacji internetowej. Nie musisz się logować by sprawdzić wolne terminy.

2. Gdzie sprawdzę ceny biletów?

W systemie rezerwacji internetowej, oraz na stronie zaplanuj wizytę.

3. Czy muszę zakładać konto klienta w systemie rezerwacji, żeby kupić bilet?

Tak.

4. Czy mogę zarezerwować bilety przez telefon?

Nie.

5. Czy mogę dokonać wstępnej rezerwacji?

Nie.

 

ZMIANY

 

6. Chcę zmienić termin wizyty na pokazie.

Zadzwoń: 56 621 07 14. Jeśli nie zaznaczyłeś/aś opcji faktury, termin zmienimy od razu. Jeśli faktura się wystawiła, możemy zmienić tylko godzinę w obrębie tego samego dnia.

7. Chcę odwołać wizytę, czyli zrezygnować z opłaconego zamówienia. Jak to zrobić?

Jeśli do pokazu zostało więcej niż 30 dni – napisz maila na biuro@domlegend.pl i zgłoś rezygnację. Jeśli do Twojego zamówienia została wystawiona faktura, zrobimy korektę faktury, będziesz musiał/a ją podpisać i odesłać. Potem otrzymasz zwrot pieniędzy pomniejszony o 200 zł bezzwrotnego zadatku. Jeśli do pokazu zostało mniej niż 30 dni – napisz maila na biuro@domlegend.pl i zgłoś rezygnację. Zgodnie z regulaminem Domu Legend w tej sytuacji nie zwracamy pieniędzy.

8. Kupiłem/am bilety dla zbyt dużej liczby osób. Czy otrzymam zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety?

Jeśli do wizyty na pokazie zostało mniej niż 30 dni lub jest już po wizycie – nie. Jeśli do wizyty pozostało więcej niż 30 dni – tak, zwracamy pieniądze za bilety, których nie wykorzystasz. Szczegóły dostępne są w regulaminie Domu Legend w par. 7.

9. Dlaczego nie mogę dostać zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet? (Pomijając zgłoszenie rezygnacji max. 30 dni przed wizytą opisane wyżej.)

Nie zwracamy należności za bilety na nasze wydarzenia zgodnie z Art. 38, pkt. 12) Ustawy o prawach konsumenta  gdyż bilety są sprzedawane z oznaczoną datą i godziną wydarzenia.

10. Kupiłem/am bilety dla zbyt małej liczby osób. Co robić?

Zapraszamy do kupna dodatkowych biletów. Nie da się edytować pierwotnego zamówienia.

 

FAKTURY

 

11. Czy otrzymam fakturę kupując bilet w systemie rezerwacji internetowej?

Tak. Wystarczy uważnie wpisać dane do systemu rezerwacji i zaznaczyć okienko „chcę fakturę”.  Faktura wystawi się automatycznie.

12. Gdzie znajdę mój bilet i fakturę?

Na swoim koncie klienta w systemie rezerwacji. W zakładce moje zamówienia.

13. Potrzebuję faktury z podwójnymi danymi: nabywcy i odbiorcy. Co robić?

Prosimy o maila: biuro@domlegend.pl. Takie faktury wystawiamy ręcznie, nasz internetowy system jeszcze tego nie umie.

14. Potrzebuję faktury na przelew, bo za pokaz płaci gmina ze środków programu „Poznaj Polskę”. Co robić?

Prosimy o maila: biuro@domlegend.pl ze wszystkimi danymi do faktury, liczbą osób, datą i godziną pokazu. Wystawimy fakturę na przelew, będzie musiała być opłacona przed wizytą, podobnie jak zamówienia wszystkich innych grup odwiedzających naszą atrakcję.

 

 

PŁATNOŚCI

 

15. Nie mam zebranych pieniędzy od uczestników wycieczki, nie mogę zapłacić za bilety w ciągu 3 g. od założenia rezerwacji. Co robić?

Sugerujemy odłożyć kupowanie biletów do czasu zebrania potrzebnej kwoty.

16. Zarezerwowałem/am bilety dla mojej grupy, ale nie mam możliwości zrobić dziś przelewu. Czy moja rezerwacja przepadnie po 3 godzinach?

Tak. Zachęcamy do podejmowania rezerwacji i płatności dopiero gdy wycieczka jest pewna i możesz dysponować pieniędzmi na jej organizację.

17. Termin mojej wizyty jest dopiero za 3 miesiące. Czy muszę od razu płacić całość?

Nie. Możesz zapłacić zadatek 200 zł. Pamiętaj jednak, że jest on bezzwrotny.

18. Zapłaciłem/am zadatek 200 zł.  Do kiedy muszę wpłacić resztę pieniędzy?

Max. 30 dni przed wizytą. Brak wpłaty wiąże się z automatycznym anulowaniem zamówienia i przepadnięciem zadatku.

19. Nie wiem na jakie konto wpłacić pieniądze za moje zamówienie, nie dostałam/em maila.

Link do płatności przez system PayU znajdziesz w swoim panelu klienta, w zakładce moje zamówienia. Otwórz zamówienie a w nim znajdziesz przyciski (linki) prowadzące do płatności.

20. Wpłaciłem/am zadatek za bilety na pokaz i zapomniałem/am dopłacić reszty. Moje zamówienie się anulowało. Co robić?

Prosimy o pilny telefon: 56 621 07 14. Jeśli nikt inny nie zajął Twoich miejsc, przywrócimy zamówienie na chwilę „do życia”, a Ty dopłacisz resztę pieniędzy.

21. Nie pamiętam do kiedy wpłacić pieniądze za zarezerwowane bilety.

Sprawdzisz to w panelu klienta, w zakładce moje zamówienia. Po otwarciu zamówienia znajdziesz datę i godzinę, do której trzeba zrobić przelew za bilety. Radzimy nie odkładać tego do ostatniej minuty. Rezerwacje do np. 2.marca do g. 00:00 anulują się o g. 00:00 2.marca, czyli na początku doby, a nie na końcu. 🙂

22. Chcę złożyć wniosek o dofinansowanie wycieczki do Domu Legend, ale nie wiem czy i kiedy otrzymam pieniądze. Bez dofinansowania nie przyjedziemy, więc nie mogę teraz kupić biletów. Chcę je zarezerwować. Co robić?

Rezerwacja jest aktywna tylko 3 godziny. Potem się automatycznie anuluje. Nie ma technicznej możliwości abyśmy ją dla Ciebie wydłużyli. Aby rezerwacja się utrzymała trzeba wpłacić bezzwrotny zadatek 200 zł, lub jeśli do wycieczki zostało mniej niż 30 dni – całość wartości zamówienia. Silnie sugerujemy nie kupować biletów w ciemno.

 

 

LICZEBNOŚĆ GRUPY

 

23. Nie wiem ile osób skorzysta z pokazu legend. Ile w tej sytuacji kupić biletów?

Sugerujemy odłożyć rezerwowanie biletów do czasu ustalenia liczebności grupy.

24. Moja grupa liczy powyżej 50 osób, np. 58 osób, nie mogę zarezerwować tylu miejsc na pokazie. Co robić?

Przyjmujemy max. 50 osób na raz. Podczas rezerwowania system podpowie między które godziny należy rozdzielić grupę. Jeśli np. o 10:00 jest wolnych 50 miejsc i o 11:00 też są wolne miejsca, wówczas po kliknięciu w g. 10:00 – zarezerwuje się 50 miejsc, zaś po drugim kliknięciu np. w g. 11:00 zarezerwuje się kolejne 8 miejsc.  System domyślnie kieruje większą część grupy na godzinę wybraną najpierw.

25. Moja grupa liczy 58 osób (więcej niż 50 osób) , chcę rozdzielić ją na dwie prawie równe części: 28 i 30 osób, a nie na nierówne grupy po 50 i 8 osób.  Jak to zrobić?

Trzeba złożyć dwa zamówienia.

26. Czy moja grupa będzie na pokazie sama?

Nie. Sprzedajemy miejsca do wyczerpania limitu na daną godzinę. Limit wynosi 50 os.

27. Chcę, żeby moja grupa była na pokazie sama, chcę mieć pokaz na wyłączność. Co robić?

Wystarczy wykupić wszystkie bilety na daną godzinę.

28. Być może na pokaz legend przyjadą 2 osoby więcej. Czy mogę dokupić dla nich bilety na miejscu, tuż przed pokazem?

Tak. Pod warunkiem, że będą miejsca. Zazwyczaj 2 osoby się jeszcze mieszczą na sali pokazowej.

 

INNE ATRAKCJE

 

29. Czy są bilety łączone do Domu Legend Toruńskich i Żywego Muzeum Piernika?

Jeszcze nie.

30. Czy mogę u was kupić bilety do Żywego Muzeum Piernika, albo załatwić sprawę związaną z wizytą w tym muzeum?

Niestety nie.

31. Jak zarezerwować zwiedzanie z przewodnikiem albo grę miejską?

Prosimy o pisemne zamówienie na adres: biuro@domlegend.pl

32. Jak skontaktować się z Żywym Muzeum Piernika?

tel. 56 663 66 17, mail: muzeumpiernika@muzeumpiernika.pl